Skolens hjemmeside

Formålet med skolens hjemmeside er at synliggøre og informere om skolens virksomhed internt og eksternt. Skolen har nedsat en web-redaktion, der har som overordnet formål at fremme skolens aktiviteter på Internettet via en fortsat udvikling af hjemmesiden. Redaktionen diskuterer løbende kvaliteten af form, funktionalitet og informationerne på hjemmesiden i samarbejde med skolens ledelse og ansatte.

Den primære målgruppe er kommende elever og kursister. De kan finde svar på om skolens tilbud er attraktive for den enkelte, hvordan uddannelserne er opbygget, deres indhold, hvad der kræves for at blive optaget, hvilken slags job de kvalificerer til, hvornår og hvordan man tilmelder sig og hvordan det er at være elev på skolen.
De sekundære målgrupper er bl.a. eksisterende elever, skolens ansatte og samarbejdspartnere, der alle kan finde relevant information og få mere viden om skolen i form af aktuelle nyheder, nye uddannelses og efteruddannelsestilbud statistik og evaluering.

Når du besøger vores website indsamles der oplysninger om dig og din enhed (pc, mobil mv.), som bruges til at tilpasse og forbedre vores indhold og til at øge værdien af annoncer. På denne side kan du læse om de informationer, vi indsamler, hvordan vi behandler oplysningerne, hvad vi bruger dem til, og hvem der har adgang til oplysningerne.

Generelle personoplysninger

Når du benytter vores website, indsamler og behandler vi en række sådanne informationer om dig. Det sker for eksempel ved almindelig tilgang af indhold, og øvrig brug af services via websitet.
Vi indsamler og behandler typisk følgende typer af oplysninger:

• Et unikt ID
  • Tekniske oplysninger om din computer, tablet eller mobiltelefon
  • Dit IP-nummer
  • Geografisk placering
  • Hvilke sider du klikker på

Vi bruger Google Analytics som et statistikværktøj, så vi bedre kan tilpasse indholdet af vores hjemmeside til det, der er mest relevant for dig.

Google kan videregive oplysninger til andre parter, hvis loven kræver det, eller hvis en anden part skal behandle oplysninger på vegne af Google.

Databeskyttelsesrådgiver

Kontaktoplysninger på databeskyttelsesrådgiveren i medfør af databeskyttelsesforordningen er offentlige myndigheder forpligtet til at have en databeskyttelsesrådgiver.
Databeskyttelsesrådgiveren for Social- og sundhedsskolen Skive Thisted Viborg kan kontaktes på følgende måder:

Marie-Louise Gammelgaard Wulff

Bech-Bruun

Webredaktionen

Hvis du har spørgsmål til hjemmesiden kan du skrive til:
Jan B. Nielsen
PædIT